miercuri, 28 iulie 2010

Dimineata!

Sa ne incepem dimineata frumos! Cate persoane isi doresc intr-adevar sa isi inceapa dimineata frumos? Sau ce inseamna pentru multi dintre voi sa incepeti dimineata frumos? Tigara cu cafea? Am sa va spun cum imi incep eu dimineata. Dimineata la mine incepe cu ora 9,desi mi-as fi dorit mult mai devreme, primul lucru pe care il fac este sa ma intind bine in pat,dupa urmeaza sa imi fac toaleta si dupa cel mai mult asteptat, micul dejun!! Daaa,nu pot sa traiesc daca nu mananc imediat cum ma trezesc. Dar ce este mai frumos decat sa iti incepi dimineata cu alimente pline de energie,care sa iti dea o stare de bine. Micul dejun variaza, de cele mai multe ori aleg un iaurt cu cereale,branza sau lapte pentru ca imi plac lactatele sau fructe,cat mai multe fructe. Acum ca este vara,cat de delicios,gustos si zemos este pepenele.Pepenele este o sursa importanta de vitamine necesare organismului. De ce sa-l ignoram? Fructele pot inlocui cu succes pofta de dulce. Si dupa micul dejun care ne-a furnizat energie de ce sa nu acordam cel putin 20 minute corpului nostru sa facem putina miscare inainte de a iesi din casa. Pot garanta ca ne vom simti mult mai bine. Cum ne gandim in fiecare zi sa ne spalam pe dinti,sa ne spalam corpul,vital este sa ii acordam atentie corpului si in interior nu numai in exterior. Miscarea este ata de esentiala precum este si spalatul pe dinti. De ce ne preocupam sa avem dintii curati sa mirosim bine dar corpului nu ii dam nici ceea mai mica importanta? Cred ca fiecare om,oricat de ocupat ar fi 20 minute zilnic poate sa le foloseasca pentru a aveam o stare de bine si pentru sanatatea lui. Sunt atat de multe spoturi publicitare care ne indeamna sa facem miscare sa adoptam un stil de viata sanatos,dar sunt ignorate cu desavarsire.Ce ne-a facut sa ajungem la un stil de viata ata de haotic? Comoditatea? Cand este vorba despre noi,cuvantul acesta nu ar trebui sa existe in vocabular.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu