vineri, 30 iulie 2010

Noul trend: OPERATIILE ESTETICE

Este foarte la moda sa ne schimbam radical infatisarea cu ajutorul bisturiului. Daaa! Toate fetitele de la varsta de 11 ani viseaza deja la silicoane. Traim intr-o societate in care ceea mai profitabila afacere este sa fi medic chirurg estetician si pe timp de criza. In ultimi ani multe femei au dat iama in cabinetele medicilor esteticieni in cautarea impliniri si perfectiuni. Deja sunt extraordinar de multe femei de la varste fragede care si-au introdus machiajul si aranjatul zilnic in viata. Nu se mai concepe sa iesi din casa fara machiaj, tindem spre perfectiune. Nu este nimic rau in asta! Mie imi place sa vad femei aranjate, le admir si ma incadrez si eu in aceasta categorie pentru ca imi place sa ma machiez si sa ma aranjez si fac lucrul acesta de placere de la varsta de 11 ani. La varsta de 11 ani adoram sa folosesc rujurile sorei mele mai mari. Am fost o norocoasa ca am o sora mai mare pentru ca puteam sa ii incalt tocurile de la 5-6 ani si sa-i imprumut pudra, fardurile si rujul.:D

Am trecut si printr-o interventie chirurgicala, din dorinta de a avea ce imi lipsea. De a creea o armonie corpului meu. Dupa finalizarea operatiei pe care mi-o dorisem foarte mult, ma luase valul si incepusem sa fiu adepta operatiilor, a cat mai multe operatii. Am inteles pe pielea mea de ce recurg femeile la atatea operatii estetice dupa finalizarea uneia. O operatie estetica in cele mai multe cauze mai te face sa mai apelezi si la alta.

Persoanele care considera ca dupa o operatie estetica vor fi per total multumite de corpul lor si asta le-ar aduce implinirea se inseala. Totul vine de pe psihicul nostru! De modul cum ne percepem.

Eram odata intr-un salon de coafura si rasfoiam o revista mondena si o admiram pe Mihaela Radulescu cu voce tare. Ii admiram fizicul pentru ca purta o rochie de seara care ii evidentia foarte frumos corpul. Iar o persoana auzindu-mi remarcile intervine : "Arata bine daca are silicoane!" Am ramas socata, adica pentru persoana respectiva, o pereche de silicoane garanteaza frumusetea. Dar de atitudinea Mihaelei, de ambitia de a slabi 30 de kg dupa sarcina de faptul ca este o femeie care iubeste sportul si il practica asiduu, eu asta cred ca o face sa arate bine, nicidecum operatia estetica. Operatia nu face decat sa iti armonize-ze mai frumos corpul dar nu garanteaza absolut nimic.

Un corp frumos lucrat si tonifiat este mult mai atragator decat o operatie estetica. Cand reusesti sa vezi rezultate bune asupra corpului incepi sa devii si mandra de tine de perseverenta ta. Nu este nicio realizare personala sa te duci la un medic estetician sa-l platesti sa te pui pe masa de operatie si dupa o ora sa te trezesti cu sani sau fara burta, este realizarea lui. In schimb in momentul in care tu muncesti, transpiri, ai ambitia sa o iei de la capat si a doua zi moarta de febra musculara asta chiar este o ambitie personala. Te va face sa fii mandra de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu