joi, 29 iulie 2010

Parul

Au fost multe perioade in viata mea in care pur si simplu, singura mi-am facut rau din cauza neglijentei si inconstientei. Asa se intampla cand nu constientize-zi ceea ce faci doar ca sa arati bine pentru o luna maxim doua.De ceea ce mi-am batut eu joc a fost de par. Chiar daca tineam foarte mult sa am un par lung,bogat si lucios, nu constientizam ce ii faceam cand imi aplicam si cate 2 vopsele de par pe luna pentru ca eram vesnic nemultumita de culoarea parului meu blond. Numai spun de cate ori i-am aplicat pudra decoloranta. Nu-mi pasa! Important era sa am culoarea pe care mi-o doream. Pana cand parul a inceput sa cedeze. De la atata indreptat cu placa si atata vopsit mi se scurtase foarte mult.Dar nu numai tratamentele externe duc la distrugerea parului,un rol important in distrugerea parului il are si alimentatia,deoarece parul are nevoie de hrana sanatoasa pentru a avea un aspect lucios si pentru a impiedica caderea lui. Dar si mediul influenteaza aspectul lui. Acum ca este vara trebuie sa ne ferim parul de razele soarelui,folosind solutii speciale pentru par si acorerindu-l cand ne expunem la soare. Parul este o arma de seductie a femei. Toate ne dorim sa purtam pe spate un par bogat,lucios cu care sa starnim invidie. Am reusit sa trec peste acest impas cu multa rabdare si fara sa mai disper. Intr-adevar au existat si sacrifici pentru ca am eliminat placa din obiceiul meu de a-mi aranja parul,inlocuind-o cu o perie electronica rotativa mai putin traumatizanta pentru par.M-au ajutat extraordinar de mult tratamentele naturiste,sau mai bine zis cu ele mi-am reparat parul,fara a apela la foarfeca. Nimeni nu mi-am fi dat vreo sansa,ca as putea sa imi refac parul fara sa ma tund pana la urechi. Aproape de 2 ori pe saptamana imi aplicam pe par ulei de masline sau ulei de ricin cu vitamina A uleioasa si imi prindeam parul intr-un coc si dimineata imi spalam parul normal.Un par uscat are nevoie de multa hidratare si ce poate fi mai bun pentru par decat ceva natural,fara chimicale in compozitie. Am mai folosit si o masca extraordinar de hranitoare: 2 linguri de ulei de masline,
2 linguri de ulei de ricin,
2 linguri de vitamina A uleioasa,
2 linhuri de miere si un galbenus de ou.
O jumatate de ora sau o ora si dupa te speli normal pe par. Daca ai rabdare si ambitie,in timp vor aparea rezultate extraordinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu