joi, 29 iulie 2010

Usturoiul

Poate va suna ciudat,ca am ales sa scriu despre usturoi.Dar cand natura ne-a pus la dispozitie o leguma incarcata cu atatea vitamine si care detine recordul binefacerii,nu ar trebui sa fie ignorata. Eu am sa-i acord maxima atentie si aici pe blog la fel cum ii acord si in viata personala.:) Daca dam un simplu search pe google sunt sigura ca multi dintre voi veti include usturoiul in alimentatia voastra zilnica. Sunt foarte multe de spus despre usturoi dar eu nu vreau sa dau copy paste de pe vreun link, vreau sa vorbesc de binefacerile lui din propria mea experienta. In primul rand usturoiul ne ajuta sa ne intarim sistemul imunitar,responsabil sa ne fereasca organismul de multitudinea de boli existente si de care cu totii ne ferim. De ce sa ne indopam cu atatea pastile pentru ca racim frecvent cand orice om are la dispozitie usturoiul fiind si ieftin. Trebuie sa profitam de ceea ce ne-a lasat natura nu sa ignoram. Ceea ce este incurajator este ca romanii sunt mari mancatori de usturoi.:) Cei mai multi se feresc de miros, dar mirosul se poate indeparta cu cateva frunze de patrunjel sau o lingurita de miere. Eu folosesc usturoiul ca pe un tratament pentru ca sunt constienta de calitatile lui binefacatoare organismului. In fiecare dimineata cand ma trezesc pe stomacul gol iau un catel de usturoi, il tai rondele si inghit fiecare feliuta cu apa. Urmez 3 saptamani dupa pauza o saptamana ca sa nu se obijnuiasca organismul si dupa reiau. Pot spune ca toata iarna nu am avut nicio problema, nu am racit absolut deloc. Si de ce sa apelez la pastile, de ce sa trec prin stari de rau cand pot efectiv sa evit.Trebuie sa profitam de tot ceea ce ne-a oferit natura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu