miercuri, 28 iulie 2010

Ten acneic

De mai bine de 2 ani jumatate ma confrunt cu o acnee papulo-pustuloasa,mi-a dat multe batai de cap,am incercat multe tratamente dar in zadar pentru ca imi tot reaparea. Dupa experienta mea, eu nu cred ca exista vreun tratament minune care sa te ajute sa scapi de acnee fara ca tu sa adopti un regim de viata bazat pe multe lichide,fructe,legume si eliminand grasimile,mezeluri,conservele,sucurile acidulate si ciocolata. E absurd ceea ce mai aud ca in 3 zile cu un fel de unguent poti scapa de o acnee severa care te macina de multi ani. Am trecut prin asta si inca mai sunt la tratament si stiu cat m-am chinuit sa rezolv problema asta a cosurilor. Pentru multi adolescenti este o problema serioasa deoarece poate provoca si depresii si izolarea persoanei suferinde. Stiu ce inseamna sa iti fie rusine sa te uiti in ochii unei persoane de teama de a nu provoca repulsie la vederea tenului afectat de acnee severa. Toate persoanele suferinde,viseaza la un ten perfect. Dar nu este ceva irealizabil pentru ca acneea nu este o boala incurabila. Exista extraordinar de multe tratamente,dar trebuie sa avem ambitie,rabdare si trebuie sa contribuim pe langa tratamentul pe care il urmam,si cu un regim de viata echilibrat. Cand ceva nu functioneaza cum trebuie in organism,primim semnale la exterior, ne sunt afectate tenul,parul, unghile. Problema tenului trebuie in primul rand rezolvata din interior,de aceea recomand ceiurile. Pe mine m-au ajutat mult, beau cam 2 cani pe zi. Un bun detoxifiant este ceaiul de papadie, chiar daca este o planta ignorata de foarte multi oameni,ea ajuta la detoxifierea ficatului. Ce am mai folosit eu pt uz extern si am fost multumita este: ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu