miercuri, 11 august 2010







Am descoperit ce ma binedispune, muzicaaaaaa!

La inceputul anului am fost intr-o excursie in Republica Dominicana, ce mi-a placut... Primul impact pe care l-am avut si care imediat mi-a dat o stare de bine a fost temperatura. Am plecat de la o iarna grea, de la 0 grade. In timpul escalei de la Bruxel am inghetat de frig, pur si simplu nu-mi mai iesea frigul din oase cand am intrat in avion in drum spre destinatie. Eram asa de nerabdatoare sa ajung intr-un loc cu totul nou, dar aveam de parcurs 11 ore cu avionul... Au trecut... Si in mometul in care am coborat din avion chiar ne astepta o lume noua, ne-a izbit o caldura si soareeee, erau 30 de grade. Aveau un aeroport fara geamuri, era cu totul aparte, de pe pista pana in aeroport am mers pe jos si acolo ne-au intampinat cu muzica si poze.:) Deja simteam caldura rau,pt ca eram in cizme, blugi si pulover. Am ajuns la hotel si in mijlocul receptiei era un brad mare pt ca era data de 1 ianuarie. Mi s-a parut haios, sa vad combinatia de brad impodobit cu oameni in costume de baie, persoane inchise la culoare, temperatura de 30 de grade si muzica latino:)


Peste tot numai muzica latino se auzea... Oameni erau atat de veseli, angajatii hotelului fredonau ritmuri latino in timp ce isi faceau treaba... Nu lasau sa se vada pe chipurile lor neajunsurile vietii,ei cantau... La o plimbare prin imprejurimi, nu am ezitat sa observ ca pe langa casele sarace erau terase DISCOTECA:)
Era atat de impresionant, atata verdeata, am iesit dintr-un peisaj trist de iarna ploioasa si am intrat intr-unul mult prea verde, plin de veselie si tare calduros.

Oameni aceia mi-au transmis gandurile ca muzica poate fi o terapie buna, te poate face sa intri repede intr-o stare de bine. Asta simt si eu, cata energie imi da muzica, cum ma poate transfera intr-o alta stare. Imi place sa ascult muzica! Muzica si miscarea sunt cele mai bune terapii pentru mine, simt cum eliberez o stare de bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu