duminică, 8 august 2010

Caietul Visurilor

Spune-ti tu:

Sunt buna!!

Pot realiza orice imi propun!

Decid sa obtin tot ce-mi doresc!

Sunt frumoasa si inteligenta!

Sunt o luptatoare si am de gand sa mor cu sabia in mana!

Eu imi creez viata, cum imi astern asa dorm!

Daca nu are cine sa iti spuna repeta-ti zilnic, si de 100 de ori pe zi pana iti intra in cap cat de minunata esti. Poti realiza tot ceea ce-ti propui, pentru ca noi detinem controlul propriei vieti. Trebuie sa cerem mult de la viata,trebuie sa invatam sa devenim mai pretentioase.

“Iubirea de sine este cea mai buna modalitate de a fi iubita toata viata.” Oscar Wilde

Trebuie sa renuntam sa mai apelam la familie,prieteni si iubit in mometul in care trebuie sa luam o decizie. Deciziile ne apartin! Daca pentru prietenii,iubit, preocuparea principala este distractia,tu sacrifica distractia, preocupa-te sa iti atingi obiectivele. Ai o datorie fata de tine, sa investesti timp in imaginea ta de sine. Fa sport,citeste carti bune,articole bune, dezvolta-te permanent,rasfata-te! Un trup perfect si un zambet larg te ajuta mult! Spune NU superficialitatii si fi ceea mai buna in domeniul feminitati! Imbogateste-ti mintea si sufletul. Evolutia ta iti asigura evolutia dragostei voastre. Fii perfecta din punct de vedere fizic,asta iti asigura un viitor stralucit.

Un comentariu: