vineri, 6 august 2010

EL

Dupa o cearta fulgeratoare totul s-a terminat printr-un sarut si o apropiere inocenta... Asa a inceput totul... Descopeream in el o persoana cu adevarat interesata de mine,sincer si fara o masca superficiala,imi placea mult felul lui de a fi,de prima data cand ne-am vazut 4 ore s-au scurs foarte repede impreuna. Poate gandul meu l-a chemat si l-a atras langa mine pentru ca aveam mare nevoie de o atentie coplesitoare. Nu imi dadeam seama de cata nevoie aveam de el,dar cred ca glasul inimii mele a fost atat de puternic de la adus langa mine fara sa-l chem. Aveam nevoie sa invat sa iubesc, aveam nevoie sa ma gandesc la cineva cand puneam capul pe perna si sa simt ca avem aceleasi ganduri.Ma facea sa cred ca sunt ceea mai importanta din viata lui, pentru ca imi acorda timpul lui,imi arata neincetat ca ii face placere sa ne distram impreuna si sa facem cat mai multe lucruri impreuna. Atat de multa daruire...In apropierea zilei mele de nastere mi-a propus sa plecam impreuna intr-o vacanta, eu nici pasaport nu aveam:), nu mai zburasem cu avionul si nici nu imi mai petrecusem 7 zile cu un baiat. Pot spune ca am zburat spre o multime de sentimente pe care nu le-am banuit in clipa in care am pus piciorul in avion impreuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu