duminică, 8 august 2010

Sunt unele momente in care chiar trebuie sa ai curajul sa nu te lasi ispitita de gandurile negative si sa cazi in cursa lor. E atat de greu sa poti fi intotdeuna cu zambetul pe buze cand sunt ganduri care te macina. Ce greu este sa nu iti spui intrebarea de ce mie? Starile mele sunt atat de schimbatoare, acum stiu cum sunt, posibil sa stiu si mai tarziu dar maine chiar nu am idee cum ma voi trezi.Asta ti se intampla cand nu iti stapanesti bine emotiile, cand iti doresti din tot sufletul sa fii stapan pe propriile emotii dar te tradeaza. Atat de usor pot sa ma scufund in lacrimi si in depresie si cu greu pot iesi.

Dar daca nu as fi varsat atatea lacrimi,oare imi dadeam seama ca sunt victima propriilor ganduri?

Nici nu ne dam seama ca suferinta ne poate face mai puternici... Cu totii fugim de cuvantul suferinta, este un sentiment pe care nimeni nu vrea sa-l traiasca, dar daca nu ar exista suferinta nu am mai aprecia momentele frumoase care iti umple sufletul de bucurie. Daca am fi inconjurati numai de stare de bine, totul ni s-ar parea normal si fericiti tot nu am fi. A fi fericit este scopul fiecarui om, toata lumea cauta fericirea si fiecare dintre noi o percepe altfel. Poti sa gasesti motive de a zambi in orice lucru pe care il intalnim,numai sa ne dorim. Important este sa stii ce iti doresti, ce te face fericit ca sa poti lupta spre drumul acela. Drumul este unic pentru fiecare in parte,pentru ca ce ma face pe mine fericita nu este o regula sa te faca si pe tine.


Ajunge cu atata pasivitate, ajunge cu atata derutare, ajunge sa batem tot timpul in retragere, de ce ne este frica de esec? Incerci dar esuezi, ei si? Mai incerci inca odata, in mometul in care intervine un esec inseamna ca nu ne-am invatat lectia, trebuie sa fim mai atenti si sa mai incercam odata.

Perseverenta este mama reusitei.

Nu trebuie sa ne intereseze de oameni care rad si critica de esecurile noastre,pt ca cei mai multi nu esueaza pt ca nu au curajul sa incerce.

Teoria este egala cu 0 fara practica. Nu lasa pe maine, ce ti-ai propus sa faci azi. Maine din pacate poate nu va mai veni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu